כשרונות צעירים

כמה כיף לחגוג כל יום עם הכשרונות התחביבים והאהבות, להתמיד בחוגים ובאימונים עם תוצאות מדהימות.

ובכלל, להיות משפחה שנושמת מוזיקה ואומנות, כשצלילי היום יום פורטים על כלי מיתר עדינים ומלווים בצעדי ריקוד מדויקים…

אבל כיף עוד יותר להנציח את כל זה בסט צילומים שכולו חגיגת תחביבים וכשרונות…

את המשפחה המתוקה הזו צילמתי לפני 6 שנים בחלאק’ה הקודם, כששילה היה בן 3 וגפן בת כמה שבועות. הפעם הם הגיעו לשתי סשנים נפרדים לכבוד שני אירועים שונים: חלא’קה לדובי ובת המצווה לרעיה.

ארבעה ילדים מתוקים ומוכשרים בסטודיו ובטבע.  

בסטודיו התמקדנו בדובי שחוגג 3, ואת צילומי הילדים האחרים ערכנו בסימן התחביבים האהובים.
הרגשתי לרגע כמו ב’גוט טאלנט’ אצלי בסטודיו: רעיה מנגנת בצ’לו. שילה וגפן בכינור, ואין ספק שדובי כשרק קצת יגדל ינגן על כלי נוסף.

ובנוסף, רעיה רוקדת בלט כבר כמה שנים, לאחרונה אחותה גפן הצטרפה אליה ויחד הן דואט נפלא של משפחה, אהבה, חברות ואומנות.

ולמרות שהילדים כמעט כל יום בקונסרבטוריון ובחוגים (בקושי הצלחנו למצוא מועד לצילומים…) לכל אחד יש גם את המשחקים האהובים עליו וגם אותם הוספנו לסט הצילומים, כל אחד זכה למזכרת מחיי היום יום של ילדות קסומה עם חברי פרווה רכים, חדי קרן, אבירים, ובובת תלתלים זהובים ואיך לא… בנים על גלגלים.

 

הסשן השני היה לכבוד הבת מצווה של רעיה, הפעם בטבע ירוק בשכונה שבה הם גרים.

דובי בא בתספורת החדשה, אבל כאן צילמנו רק מעט תמונות משפחתיות והתמקדנו בכלת בת המצווה רעיה.
כמובן שגם כאן היא רקדה, צעדה , בחיוכים וגם ברצינות אצילית היה מקסים לתת רק לבת המצוות תשומת לב אישית והיא נהנתה מכל רגע.

סיימנו עם שני אלבומים עמוסים וכל כך מגוונים, והכי התרגשתי לקבל את ההודעה הזאת מרעיה המתוקה אחרי שקיבלה את האלבומים פלוס אלבום מיני שהקדשתי לה כמתנה:

״ריקי יקרה, רציתי לומר לך תודה על הכול; על היחס שלך אלי, על המחמאות והאהבה. על הכול. במיוחד על האלבום הקטן וההקדשה שחיממה לי את הלב. התרגשתי לקבל אותו. תודה על המאמץ שלך לצלם אותי במקומות קסומים. מעריכה אותך מאוד. ושתמשיכי להצליח. ד”ש לבנות שלך. שבת שלום. ❣❣❣״