ליטוף של חורף ורגעי קיץ

זכיתי.

אחותי רחל רינה גרה ממש כמה בניינים לידי. כך שאנחנו גם אחיות, גם שכנות, גם חברות ממש טובות, וגם אמהות לילדים בגיל זהה.

אני מודה לה’, ושמחה שיש לי 1,000 סיבות להיפגש וליהנות איתה.

ואיזה כיף שגם בתוך המקצוע שלי יש מקום מיוחד לה ולמתוקים שלה.

החלאקה של נועם היה ממש בסוף הקיץ, אבל רחל רינה חלמה על סט צילומים דווקא חורפי… אז התחלנו את הסט הראשון של הצילומים כבר בסוף החורף.

את החורף הבאתי עד אליה, ולא סתם… אלא ממש עד הבית; מאחורי הבית שלי יש שטח ריק ומוזנח, שמשמש בעיקר למדורות ל”ג בעומר, אבל בערב בשעה הנכונה עם העדשה הנכונה והשמש המושלמת, המקום לובש צורה חדשה והופך לפינה של קסם. ובמיוחד עם משפחה מדהימה שכזו.

ידענו שהסט הזה הוא רק ההתחלה… אבל לפני שצילמנו את הסט הקיצי היתה לנו סיבה נפלאה לצילומים עם הולדת מיה היפהפיה… העובדה שהיא נולדה בארצות הברית והיתה כבר בת 5 שבועות כשהגיעו לא הצליחה לגרום לנו לוותר על צילומי הניובורן. כיוונו לשעה בה היא בדרך כלל ישנה וב”ה הצלחנו לתפוס כמה תמונה מלאכיות וקסומות של הגיל המתוק שנעלם כל כך מהר…

ובבוא הקיץ, מיה כבר גדלה והגיע הזמן להמשיך את צילומי החלאקה. יצאנו, חמושים בסטים שונים של בגדים והמון מרץ ומצב רוח.

נועם שהוא ילד מתוק ושובב מאין כמוהו, זכה לא סתם במשפחה לכינוי ‘טרזן’, ובתיאום מושלם, כשנכנסו לחורשה, חיכה לנו שם אוהל אינדיאני מענפי עצים, כאילו בנו את זה רק בשבילו.

נועם ואחיו אלמו התחברו לטבע בטבעיות.. ומשם כשהמשכנו לכרם ענבים ליד בית שמש, הטבע שוב פרץ במלוא עוזו, בדיוק בעונת הבשלות כשהכל סביב ירוק ועסיסי.

התחנה הבאה היתה נהר מים. המתוקים השיטו סירות נייר שאמא שלהם הכינה במיוחד לצילומים, ניסו לדוג דגים, ונהנו מכל רגע.

ולקינוח, מצאנו משטח בטון ריק באמצע בניה שדרך העדשה עם התאורה נתן תחושה ונראה ממש כמו חול בחוף הים….

סיימנו את הסטים של הצילומים שהיו כל כך גדושים, בהרגשה מהממת, כי ידעתי בלי שום ספק שהתמונות תמצאנה מקום של כבוד על קירות הבית, כל סשן, כל פוזה, ייראו יום יום, רעננים, צבעוניים ומרגשים.