קסם של אור בעינים

כצלמת ילדים ומשפחה, הלקוחות הקטנים שלי לא מגיעים לבד. יד ביד עם אבא או אמא אוהבים ולפעמים עם שניהם, הם מופיעים מתרגשים, נכנסים לאווירה ו.. מצטלמים.

אבל לפעמים הם מגיעים דווקא עם הסבתא. וזו חוויה מיוחדת. לי וגם להם.

כזו היא סבתא רחלי- סבתא מדהימה ממש כמו בסיפורים. היא לא רק מביאה אותם לצילומים . היא גם זו שקונה להם את הבגדים והאקססוריז הנדירים והמיוחדים, שעל כל פריט ופריט אפשר לראות את תשומת הלב, המחשבה והאהבה.

לצד האהבה הענקית של סבתא רחלי לנכדותיה המתוקות, יש לה אהבה מיוחדת לצילום, והיא גם מבינה בזה לא מעט, כך שכשיצאנו לצילומי החוץ עם נויה ואופיר הנכדות המתוקות, היא הזכירה לי כמה היא אוהבת תאורה אחורית, ותמונות פנים קרובות. ואני השתדלתי להגשים לה את המשאלה, ולקלוט אל העדשה את הקסם של האור שרק הדגיש את האור המרצד בעינים היפות של הנכדות המקסימות ; אופיר הגדולה, בעיני תכלת ים, וחיוך עדין וממיס. ונויה הקטנה והבובתית, בעיניה היפות עם המבט העמוק.

הגדולה היתה בוגרת ומתחשבת והקטנה זורמת והניצוץ המיוחד לא עזב אותן לאורך כל הסט…

היה לי כיף גדול לצלם ולערוך את התמונות האלו, אבל הכיף הכי גדול היה לקרוא את התגובה המרגשת של רחלי שחיממה לי ממש את הלב:

“לריקי

עוד לפני שראיתי את התוצרת המדהימה שיצרת עבור נכדותי האהובות ידעתי שהתמונות תהינה נפלאות! יש בך משהוא שמקרין מקצועיות מושלמת המשרה רגיעה ושלווה! כשראיתי את האלבום התרגשתי מאוד במיוחד כשראיתי שגם לנויה ישנן תמונות מדהימות למרות ששיתוף הפעולה שלה היה לטווח קצר מאוד, בכל זאת הצלחת בזריזות רבה לתפוס אותה בפוזות נהדרות! הצבעים והחדות של התמונות הטבעיות שמשקפות את אישיותן של הילדות, מקסימות ומרגשות ביותר! אני מבינה בצילום זה תחביב חשוב עבורי ורק סיגנון מסויים ומדויק אני אוהבת, ואת בכישרונך הנפלא עשית זאת!

תודות רבות מנויה , אופיר,מוריה ,תומר וממני רחלי.”

אז כאן על במה זו -אני מחזירה לכם- רחלי ההורים והנכדים, תודה והרבה אהבה!