קפיצה קטנה לפני החתונה

לצלם ילדים ומשפחות זה תמיד באווירה שמחה. הילדים נרגשים, הרבה פעמים גם בבגדים חדשים, וכולם נלהבים לקראת החוויה והתוצאה, מפזרים חיוכים לכל עבר.

אבל הסט הזה היה הרבה יותר שמח. סט שאני קוראת לו ‘בדרך לשמחה’

והפעם היה גם מדובר באח שלי אז זו שמחה מושלמת.

אחי וגיסתי גרים בירושלים, אבל לכבוד חתונת הדוד בביתר הם הגיעו מוקדם מאופרים, מאורגנים, עם התסרוקות והבגדים הנוצצים שהשקיעו בהם כל כך, וכך יצאנו לאחד המושבים באיזור ביתר לסט צילומים שונה ומיוחד.

צילומים כאלו שונים מאד מהסשנים האחרים שלי.

בסשן רגיל אני יכולה לצלם במשך 3-4 שעות רצופות משפחה אחת: לתזז בין ארבעה לוקיישנים שונים, להחליף ארבע פעמים סטים של בגדים לשנות תסרוקות ואביזרים וכמובן זה אחרי שערכנו שיחות מקדימות והרבה עזרה בבחירת הבגדים הגוונים וההתאמה.

כאן הסשן היה קצר וממוקד: חצי שעה, עם בגד אחד, במקום אחד.

התוצאה: אלבום מרהיב עם תמונות בהן כולם בשיא תפארתם, מזכרת שנשארת לנצח.
צילמנו אותם בכל צורה: תמונה משפחתית ‘מסורתית’ ועוד אחת אומנותית יותר שהבנות בשמלות הארוכות והנפוחות ותסורוקות החתונה, נראות כמו נסיכות אנגליות מסיפור אגדה. הילדים יחד בכמה וריאציות, רק הבנים, רק הבנות וכמובן לכל ילד תמונה של גוף שלם ותמונת קלוז אפ מרהיבה.

למרות שמדובר בבגד אחד לכל אחד האלבום יצא מגוון ועשיר… כל תמונה בנקודה יפה ומתאימה, עם התאורה המדוייקת.
זו היתה חוויה אחרת. היה תענוג לצלם חצי שעה. לסנן את התמונות הטובות ביותר בתהליך מהיר. לתת להם לבחור מתוכם את התמונות שהם הכי אוהבים. גם העריכה זרמה מהר ותוך כמה ימים הסט המושלם כבר חיכה להם במייל וזה היה מדהים.

אחרי שהושקעו מחשבה זמן מאמץ וכסף רב כל כך על התלבושות האיפור והתסורוקת, וההתאמה של כולם, הרבה פעמים המזכרת מהאירוע מתמסמסת בכמה צילומי סלולר או תמונה בודדת של הצלם שמגיעה כשהזוג הצעיר כבר הורים לילד…

אני יוצאת בסידרה חדשה של צילומים לפני שמחה וזו ההזדמנות לייצר אלבום מזכרת עם צילומים מקצועיים שהוא רק שלכם, כשאף ילד לא מתפספס….

כל מה שצריך זה להתארגן מספיק מוקדם (הסטים האלו יפהפיים במיוחד בצילומי חוץ ואנחנו לא רוצים להכנס לשקיעה בגלל עוד כמה דקות של איפור ברגע האחרון ) וליצור איתי קשר.
להתראות בשמחות!