אילו הקירות יכלו לדבר

ברוך ה’ זכיתי לעבוד במקצוע שאני כל כך אוהבת והעבודה שלי ממלאת אותי סיפוק ושמחה. הרבה פעמים שואלים אותי מה אני הכי אוהבת בעבודה… אז נכון שהחלק האומנותי הוא כמובן הכי כיף, אבל יש עוד רגעים מסביב שהם כל כך מרגשים, ואחד מהם זה הפגישה שאחרי הצילומים; כמה ימים אחרי הצילומים אני נפגשת עם הלקוחות בסטודיו שלי או בביתם, כדי לראות ולבחור את התמונות. והרגעים האלו בהם אני רואה את ההורים נרגשים לראות את התמונות הם תגמול מדהים, וזה כיף לי להעניק לא רק את הצילומים אלא גם שירות של ייעוץ מקצועי לבחירת התמונות, ולא פחות חשוב- איך להדפיס אותן.

כי מזמן הדפסת תמונות זה לא רק אלבום… יש כיום מגוון אפשרויות חדשניות של הגדלות לקיר איכותיות ויפהפיות: הדפסות קנבס, הדפסה על עץ, וגם הדפסה מיוחדת על פרספקס שנראה כמו זכוכית.

בבית שלי באופן אישי קירות הבית מלאים תמונות ואני נהנית מהילדים שמחייכים אלי בגדול גם כשהם לא בבית… הן ממלאות לי את הלב מסביב לשעון.

משפחת גולדברת מברוקלין הגיעו לביקור בארץ, ואת הצילומים קבעו ממש לרגע האחרון לפני הטיסה. נפגשנו בפארק הירקון לסשן נהדר. ארבעת הבנות הפוטוגניות שיתפו פעולה בצורה יוצאת מן הכלל, זרמו ופשוט נהנו מהחוויה, ולא רצו להפסיק לצלם…

אך מכיוון שמיד אחרי הצילומים חני והבנות כבר היו באוויר בדרך לניו-יורק, לא הצלחנו לערוך את המפגש הקסום הזה אצלי בסטודיו, אך לשמחתי מצאנו פתרון: הכנתי לה דוגמאות לעיצוב קירות הבית בהדמיה ממוחשבת ואת ההתלהבות שאני כל כך אוהבת לחוש, הרגשתי עד לכאן לארץ.

חני אהבה כל כך את התמונות ואת השילובים, ואני מרגישה שהגשמתי לה חלום.

כי בסידרה אחת של הגדלות הצלחנו ליצור ולשלב גם יצירת אומנות, גם דקורציה לבית וגם מנה גדושה של נחת!

אהבתם את התמונות? רוצים גם אתם חווית צילומים משפחתית?
אשמח לשוחח ולהכיר אתכם: 0547-954-136